Geocachingtur i helgen

I fredags roade jag mig med att leka lite med en T:5 cache, men höjdskräck fick mig att avbryta. Men roligt att prova nya leksakerna på den, speciellt eftersom jag mest använt klätter-8:or tidigare med lånad utrustning, nu var det med 2x replås och en reverso för sig ta sig ner.

Att klättra uppåt tar lite på muskler jag inte är så van vid att använda, så några muskler jag inte visste att jag hade gjorde sig påminda sen. Vi funderade lite på att ta någon klättercache på söndagen, men istället lades fokus om till mysterys. Vi hade en hög lösta mysterys, och under lördagen då flesta var hemma och sunkade så löste vi de mysterys som andra redan hade löst (vi tänkte vara lite noggranna efter att det stormat på GCSE-forumet i mystery-frågan) så när vi satte av så hade  alla löst nästan alla mysterys var för sig som var på dagens agenda.

Det blev en härlig dag med fint solljus och sidär 16 founds mellan klockan 12 och klockan 19 med en skön pause för middag på Burger King.

Lämna en kommentar