Galen Pingvin .SE (och projektet Geo)

galenpingvin.se.small.square

GalenPingvin.SE är live sedan ett tag tillbaka. Det är mitt nya hem för HMTL/JS kod jag vill dumpa ut.

För närvarande hostar Galen Pingvin bara mitt projekt ”Geo” som är en HTML5 Single Page Application för smartphones som skall ge dem en ganska bra GPS på sikt. Rent hobbyprojekt som jag kommer ta i när jag känner för det.

Kod för geo finns på Github, blaufish/geo. Har ni en github användare kan ni också skicka in buggrapporter och feature-förfrågningar tror jag.

Kommentera

