31 Days of Geocaching: Challenge Completed!

2 Comments

  1. Grattis! Klarade det också trots att jag var ute och vandrade några dagar (Kebnekaise, Kungsleden) och i princip hade dagsturer mellan burkarna… Hade också stor nytta av ett antal välpracerade event (10 stycken) som gjorde att man kunde spara en del lokala burkar till en annan gång.

    Men nu kanske det är dags för geocaching-semester i några dagar…

    Svara

    1. Gött jobbat Per!! Kungsleden har jag gått ett par gånger, men inte bestigit Keb än. Tyckte det var himla segt de gånger man var trött efter jobbet och det blir DNF på de första cacherna. Tyckte jag hade en osannolik otur med mängden problemcacher oxo, som den som trillat ner från där den skulle vara, den som var mugglad, den som satt T:3 när beskrivningen påstod att den skulle sitta T:1.5 osv.. kändes några dagar som att jag var jagad av dryga strulgömmor =) Men trotts att det var en faktor mer strul än jag någonsijn varit med om så gick det i land!

      Svara

Kommentera

