Dag 15 och 16 i #31in31 challenge! + Mat på Göteborgs Kulturkalas!

20130816-202911.jpg

Dag 15 blev försenad av det faktum att jag spelade in ett avsnitt av Säkerhetspodcasten på kvällen. Så sent ut och leta efter en cache som kanske varit lätt att finna i dagsljus… Gick inget bra!

Vidare till min reservplan. Den var extremt lättfunnen och jag förstod på loggar att den ibland var svår att logga dagtid. Men sent på kvällen var det helt dött här så lätt in, logga, och sen hem och sova!

20130816-203541.jpg

Även dag 16 blev tuffare än väntat! Första cachen vi besökte hittade vi inte, verkade vara borta när vi sen läste gamla loggar.

Vidare till en ”klurig” cache. Här vet jag inte, skall vara klurig. Hjärnan var inte på topp. Kände att med det skicket jag var i kunde jag vela runt en timme till utan att hitta en svår cache.

Cache 3 för dagen kom att bli vår resas efterlängtade slut. Med hjälp av min väns paraply kunde cachen lätt plockas fram och loggas. Fick vänta ut lite civilister innan cachen kunde återplaceras obemärkt.

Sen avslutade vi dagen med att äta mat och efterrätt på Göteborgs Kulturkalas. Polska piroger, inte superimpad av dem. Sen crepes med socker och kanel. Gott! Sist köpte jag korv och rökt kött. Mums!

Kommentera

