Dag 9 och 10 i #31in31

1 geocache per dag fortsätter!

20130810-221523.jpg

Den 9:E togs det en lång promenad på lunchen för att fixa en enkel logg; hade för mycket att göra för att hinna med en stor avstickare.

20130810-221543.jpg

Den 10:E funkade inte geocaching.com , min Pocket Query i GPS:en var gammal, och jag hade inte tid för strul pga resor. Så jag loggade en lätt till.

Attans oxå ! Jag hade tänkt spara lättåtkomliga till kris i slutet av månaden, så ”tvingas” jag bränna två lätta på två dagar… Dom hade jag haft nytta av kommande 21 dagar… Kanske inte på topp då :-/

Kommentera

