2013 mål för bloggen: 365 inlägg (ungefär en publicering per dag)

Det kommer komma lite mer inlägg här på min lilla blogg, den är inte helt bortglömd =) Jag sitter just och tittar på ThatNikonGuy som rekommenderar SMART mål…

Så mitt SMART mål:

  • Specifikt: Inlägg i bloggen!
  • Mätbart: 365 inlägg / cirka en per dag
  • Achievable (går det att genomföra?): Japp!
  • Relevant: Ja, det kommer hjälpa mig att underhålla min lilla nätalias, ge mig möjlighet att publicera / genomföra mer inom foto / geocaching, kommer ge mig möjlighet att nå de utanför de sociala nätverk jag underhåller idag (twitter, fb, m.m.)
  • Tidspecifikt: Ja, 2013-01-01 – 2013-12-31.
Kommentera

