There is so much fail in this world

Lite trött på att CEWEs mjukvara är en djävla sörja av buggar och problem i användbarhet så tittade jag runt lite och hamnade på Fuji-film

Men… WTF… skämtar ni med mig?

  • Gammel-ASP, varför är inte sidan uppdaterad till något modernt de senaste 10 åren?!?
  • Varför är felrapportering på ut mot internet?
  • Varför är det fel på sidor ut mot internet? Använder ingen deras sajt?

Ibland så tror jag att jag är en del av ett stort djävla cyniskt experiment där världen runt mig avsiktligt FAIL:ar bara för att se hur mycket fel det kan vara på världen innan jag fattar att allt är ett enda stort svart skämt.

Hur bra är deras produkter om gränssnittet mot första besökarna är ett buggigt träsk byggt på övergiven död teknologi?

 

Kommentera

