Epic fail? No!

Jag vet att internet står i komplett chock över att de inte fick ett foto av mig igår. Men det är inte så illa som det ser ut, jag har inte svikit nätet! Anledningen till att det inte kom upp något foto den 25:e var att en vän hällde i mig öl. Long story short, jag trodde mig utfört mina plikter till Internet och först klockan 1 på natten insåg jag att jag glömt välja ”Share elsewere… Flickr” på fotot. Så, sen omsider (vi drack ju cider också) kom fotot upp på Flickr någon timma sent.

För er som lever i en grotta, alltså inte följer mig på Flickr, så får nu även ni ta del av fotot!
Bar Bistro

Kommentera

