I got mail! ASDF mail!

Trotts att Sharkrobot inte behärskar åäö (unicode är sååå 2000-talet) lyckades brevbäraren få fram min post. Jag tr0r brevis tänkte ”Djäkla amatörer som skriver ut UTF-8 som om det var Latin-1” många gånger under sin långa seglats över atlantpölen. Hoppas brevbäraren får spela lite PS3 under resan. Och att han får göra en Internet istället för att göra en bok…

Men lång historia kort, ASDF-tröjjorna damp ner som ett brev på posten i min brevlåda! Eftersom vi lever i det hippa 90-talet… förlåt, hippa 10-talet (tiden går fort) så tänkte jag publicera lite sexiga ”Unboxing” foton!

ASDF Unboxing #1

Unboxing ASDF #2

Unboxing ASDF #3

Mannen myten legenden TomSka la flera sekunder på att kommentera min unboxing: ”@blaufish_ hope you like ’em, Duders :D” jay!

Kommentera

