TrustFire ST-50 (Min nya leksak)

TrustFire ST-50

SST-50 5-Mode 1300-Lumen Memory LED Flashlight (2*18650)

 

Ficklampseventet i Göteborg födde smaken efter någon mer extrem leksak. Det kinesiska nyåret och lite andra okulta hinder gjorde att min leksak kändes lite som packet loss på ett ethernetsnöre, men kanske skulle min ficklampa komma fram till slut?

Ja, idag var jag ute lite kort med min nya leksak. Helt hysteriskt roligt; från fiskekyrkan var det inga problem att lysa upp toppen på värmeverket på esperantoplatsen. Nej, snarare var problemet att jag behövde begränsa lekandet för att inte riskera att störa allmänheten.

Mohaha, jag skall förvandla mörkar skogar till ljus dag framöver =)

4 Comments

Kommentera

