Omröstning för GC2PVN9 Vandring i Delsjön

alt1.

start – puketorp – jonsered, ca 1,5 mil exklusive omvägar för geocacher (räkna 2 – 2.5mil i praktiken). Ganska nära till civilisationen om man behöver avbryta och ta buss. Vid slutet tar man buss eller tåg mot göteborg.
Besöka bl.a.

  • GC2H7MD Suprise
  • GC1BCCG Älgs grotta
  • GC29M32 Partille Ridklubb
  • GC2EKXT Åstebo
  • GC1FCR0 The Disco Tree
  • GC1B4TM Ronjas Barnkalas

 

alt2. snurra runt i gamla hederliga terrängen, lite mer civiliserat land kanske, återvänder till bilar om man far runt med sådant

11 Comments

  1. Jag röstar för att gå österut, det blir mer av terräng vandring, vi får hoppas att isen som just nu täcker stigarna försvinner! Men då har vi nästa problem, vatten och lera – vägen öster ut kräver ofta stövlar under vår/höst. Jag skall försöka ge mig ut och titta på läget i området innan vandringen den 20:e och ge lite besked om hur det ser ut i terrängen!

    Svara

  2. Ett litet tillägg… Man behöver inte ta tåget tillbaka, man kan gå tillbaka – ut Bohusleden – hem Vildmarksleden som har två olika sträckningar bortanför Prästvägen.

    Svara

  3. Jag röstade på other vilket innebär ”Gå vilken väg ni vill, men undvik Getryggen, för ert eget bästa”… fast jag har nog ingen talan här. 😉

    Svara

  4. […] Nästa renoverings tur blir nog i samband med eventet ”Vandring i Delsjön” som blaufish håller i. Då lär vi passera en del Hallénburkar och därmed ett bra tillfälle att se över cacherna. Du har väl inte glömt att anmäla dig till eventet? Det finns dessutom möjligheten att lämna synpunkter på vilken väg du tycker är trevligast via en omröstning på blaufish blogg. […]

    Svara

  5. Vet inte om jag är asocial men jag har inte så många att logga österut… och inga att reparera, mer än i början så kanske kan man få flika av efter ett tag och gå sin egna lilla runda och passa på att göra några reparation och några jag inte loggat t ex gudruns fötjänst och tuppewareserien… då blir min dag bra…

    Svara

  6. Jag tar gärna en sväng runt i Delsjöområdet för att logga lite cacher om vädret är fint på söndag, men står nog över om det blir en längre vandring österut.

    Är Getyggen verkligen så farlig förresten? Jag har varit uppe där en gång och utsikten var fin! Fast synd med allt trafikbrus från E20 och R40.

    iller

    Svara

Kommentera

