SÄPO som spanar?

Centralen: man står vid pissoaren, tittar lite när jag kommer in. Jag väntar länge på att toaletten skall bli ledig (verkar som om bara en är hel/öppen) och gör mina behov. Tvättar händerna.

På vägen stannar jag till och inser att han är kvar, fejkar att han pinkar. Måste stått där minst 10 minuter.

Damn you FRA! Jag ser era agenter! Det spelar ingen roll hur listigt ni försöker gömma dom!

Han verkar lite orolig när han inser att hans ”cover” inte håller, att han är röjd.

(jag tror FRA är lite som Lochness i SP)

Kommentera

