Att karbonkopiera sig själv är väldigt inne just nu

Den växande trenden av hippa människor som ctrl-c/ctrl-v:ar sig själva i olika medier måste jag nu följa, eftersom några av mina fans kanske inte följer mig på twitter…

Hotmail throws std ASP.NET error message telling ME to fix custom error conf of web.config. Gimme write axx and I’ll try to fix it for u! 😉

Kanske värt att påpeka att Hotmail aldrig gav mig access till att rätta felet. Älskar när man får felmeddelanden som inte är avsedda för läsaren. För övrigt så har jag ingen aning om varför hotmail varit helt bäng i bollen idag, jag är helt oskyldig. Aber natürlich.

“@SpaceflightNow: Sweden’s Prisma satellites have accomplished… http://bit.ly/9RvIvE” jay! Go Sweden, go!

Jay! Igen!

”Han är alltid sen” bussförare om en annan västtrafik busslinje #dagenscitat

Vet det tusan om han menade att en kollega skötte sig jobb dåligt, eller om tidtabellen för den linjen var defunkt. Men skönt att veta att det inte bara är resenärerna som tycker västtragik har en del problem.

Kommentera

