Två DNF å lite foton!

Folk brukar ju alltid vara så förbannat positiva i bloggar och framställa sig som om allt går perfekt för dem. I min nyvunna tonårsrevolt så erkänner jag att kvällen gick uselt: Två långa DNF utan en cache i syne. Men, men, det krävs mer än så för att störa mitt humör!  Jag plåtade lite med mitt nya Samyang 14mm F/2.8 och fick ganska fina första foton!

Samyang 14mm F2.8 First photos Samyang 14mm F2.8 First photos

Samyang 14mm F2.8 First photos Samyang 14mm F2.8 First photos

Kommentera

