Idag regnar det…

En sådan  tur att min nya skaljacka kom idag 🙂 Stor och rymlig, så softshelljackan jag kom i rymdes under! Perfekt när det regnade på mig!

Sen så kom ett paket på posten. Trotts att jag sett dokumentär om unabombaren igår, så var det inget farligt i paketet! Tvärtom så var det så var det Splinterheads som jag beställde för en halv livstid sen…

Så, komplett nördvaning 🙂  Den manliga huvudrollen är jättekonstig, tjejen är snygg och lite rolig. Filmen är typ 78% konstig. Svårt att avgöra om den är udda eller bara dålig. Lite kult för oss geocachare att det gjorts en B-fim dock. De behöver nog verkligen stödköpen för att få den å gå runt 😉

Snygg filmat, ofta lite underexponerat och ofta ganska lågt DoF utan dra det till extremen. Trevligt att titta på.

Kommentera

