Blue TOMS Shoes #23

Det är inte var dag som man blir ägare till #23 av en item. Tidigare har jag fått strax över #1000 och tänkt, ”hum, coolt”… men men, idag fick jag blå toms dojja nummer tjugotre. Tänk, bara 22 personer före mig fick ett par sådanna! Dessutom fick jag #26 en kort stund senare, men de lämnade jag på platsen till någon annan att hitta. Såg sen i min mejlbox att jag fått ett $5 rabatt på riktiga dojjor för min virtuella insats. Några åsikter från Kaprifol eller annan stilprioffs, bör jag försöka skaffa ett par sådanna IRL-dojjor?

Hittade även två sidor dedikerade till att hålla koll på vad som händer i världen. Så… nördigt.

Kommentera

