Kjell.com 42043 Hardcase/Powerpack iPhone 3G/3GS, svart, 220

http://www.kjell.com/?item=42043&path=2 … 0,14680000

Första ex:får det inte att funka efter hundrafemtioelva olika försök.

Andra ex:

  • gummiskyddet som följde med det första skalet ingår inte. Killen på kjell blir lite förvirrad. ”Ingick det här med den förra?” ”Ja” ”Ah, men behåll det då, så returnerar jag bara skalet!”. Gummiskyddet passar förövrigt ”sådär” på skalet, det är nog inte tänkt att följa med detta skal.
  • får det att funka, men inte som manualen säger. ett lätt tryck på poweron räcker, man behöver inte hålla inne (tvärt om, då stänger den av sig direkt). Fast tja, på de flesta bilderna verkar det vara mitt skal men på en av bilderna verkar det vara ett annat skal än de andra bilderna (eller så har de varit kreativa i photoshop), så manualen kanske inte är värd papperet den är tryckt på.
  • mini-problem 1: strömanslutningen är lite svår att få i. Synbar defekt, elanslutningen är lite sne.
  • mini-problem 2: ibland, gud vet varför. så hänger sig plastdetaljen om sitter ovanför powerknappen.

Lite förvirrat intryck får man säga! Just nu funkar det, och fortsätter det funka så är jag tillräckligt nöjd, men givet mina erfarenheter av två undermåliga leveranser så kan jag inte rekommendera köp.

(Saxat från min postning i GCSE-forumen)

Kommentera

