REMAKE: Ny ljusare, sexigare Garmin Colorado

Efter tips på geocaching.se forumet hittade jag en bra artikel från en av de jag följer nitisk på twitter, gpsfix. Fast tipset var från tiden före att jag körde twitter. Anyway, med en vit bakgrund blir många menyer lättare att läsa – och ärligt talat ser det minst lika fint ut som innan. Dessutom, genom att lägga texten blaufish.wordpress.com i svart längst ner, så blir det GPS:en personligare och sexigare. Vän av ordning skulle nästan kunna hävda att det är en object hyperlink. Blir min GPS stulen, så går en köpare från blocket in på min blogg, läser ”den är stulen” och tänker ”herregud!” och skriver en kommentar till mig, ger tillbaks min GPS samt en bukett rosor. Klart som korvspad.

Kommentera

