{*FTF*} The Drunken Master Strikes!

May 20 by blaufish (1612 found)

{*FTF*}

UPDATE 0:

Geocaching.com verkar ha synkproblem i databasfarmen igen. Loggade FTF:ade för en timme sen utan att det synns.

blaufish_ found the geocache Ruddalen (visit link)
about 1 hour ago via Geocaching

UPDATE 1:

{*FTF*} Eftersom min roliga fylle-FTF logg aldrig verkar synkas upp från iPhone-servern så lägger jag en ny FTF-logg. FTF:ade 14 minuter efter publicering. Om cache-ägaren fick mail när jag loggade får han gärna höra av sig, vill minnas att det var en helt otroligt bra logg!

UPDATE 2:

Mejl från cacheägaren. Han har inte fått mitt loggmail. Kollar field notes och hittar 10-20 kopior (!?!) av min iPhone-logg. Jay!!! Ordningen är återställd och min ärorika fylle-FTF logg är nu äntligen räddad!!!

{*FTF*} 21:15. Lite lullig insåg jag att mobilen ville mig nått. ”vad har jag glömt på krogen nu då?” tänkte jag. Kollade mobbi, och FTF changs sa ett notification mail. Hmm, var? Shit vänta lite nu, om jag bara… Hmm, jag är ju redan på väg, borde ha djävla bra chans! 3:e stället jag kollade gav mig min första iPhone/fylle FTF! Oj denna logg börjar bli lång, kommer ingen mer snart? Måste nog gå snart, mygg här! Ingen STF så långt ögat når. Kram boys and grilz!

Wait! Sa jag FTF? Jag FTF:ar på fyllan, i win! i’m da kung of da world! 🙂

Seriöst ingen annan här, 15 min efter FTF. Jag drar!

Det är nästan så man blir religiös när sådana litterära mästerverk kan räddas ur den digitala bitrötan på cyberrymdens mörka utkant (Net Slum)!!!
[This entry was edited by blaufish on Friday, May 21, 2010 at 10:25:27 AM.]

One Comment

Kommentera

