Coola svar på mina mejl

En sak jag gillar med mig själv är min förmåga att ställa frågor som får roliga svar;

Vi rekommenderar inte att man går in och ändrar detta och vi tar inte
heller ansvar för om det blir fel.

Annan fråga fick svar i stil med (fritt citerat / översatt från mer byråkratisk utrikiska):

Tack för ditt mejl! Vi är medvetna om problemet du tar upp. I riktlinjer med vårt regelverk kan vi inte kommentera ärendet innan våra interna utredningar och officella svar till allmänheten är klart.

Jag blir lite lycklig och myser varje gång jag får sådanna svar 🙂

Kommentera

