I’m back on track!

Idag har det känts ungefär som om jag var bakfull. Huvudet har värkt och kroppen känner sig lite lätt mörbultad.

Dubbelkollade vad Hallén loggat idag, och upptänkte att jag igår missade jag att logga en av cacherna vi hittat. Så där trillade en ny Found logg in. Godkänner Ninjatummen mina svar på frågorna till Glommen earthcache så blir det en till där.

Så insåg jag plötsligt att jag börjat komma ikapp mitt 1 cache / dag mål igen. Med 96 cacher / 80 dagar hamnar vi på 1.2 cacher om dagen detta år. En ganska rejäl skräll med tanke på att januari och februari var usla månader.

3 Comments

  1. Känner mig också bakfull. Har precis tagit en huvudvärkstablett, hoppas den verkar snart.

    Men statistiken fick sig en rejäl boost igår så det var det värt!

    iller

    Svara

Kommentera

