Två veckor utan Colorado…

Hepp, jag hoppades in i det sista på att jag skulle få min GPS före helgen.

Nu har Coloradon varit inlämnad ca 33% för garantiärendet av tiden jag ägt den. Börjar bli rätt less på det.

Hur svårt kan det egentligen vara att hantera garantiärenden? Konstatera att enheten faktiskt är sönder, skicka en ny till kunden, be företagets QA-avdelning utreda vad som var fel med ex:et och se vad som kan göras för att förebygga att den felfabrikeringen återuppstår.

I och med att mitt ex självdog under användning i skogen så finns det lixom inte så mycket att tjafsa om, den har inte blivit zappad av någon blixt eller sönderslagen osv… så det är ju lixom inte något svårt ärende där man behöver diskutera vad garantin täcker eller inte, det är ett enkelt felfabriceringsärende.

Aja, jag ger mig ut med min GPS 60 och lite papperskartor istället.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s